Seether:
Aztakarom,hogytudd,
Imádtalak megnevettetni,
Magasban akarlak tartani és el akarom űzni, messze a fájdalmadat,
Tartom a fényképedet és,
Tudom, hogy ez jót tesz nekem,
Magasban akarlak tartani és el akarom űzni, messze a fájdalmadat,
 
Amy & Seether:
Mert összetörök, mikor magányos vagyok,
És nem érzem jól magam, mert messze mentél
 
Seether:
Te távol mentél, és itt már nem érzel többé
 
Amy:
Ez most mindennél rosszabb,
És megint tudunk lélegezni,
Magasban akarlak tartani és el akarom űzni, messze a fájdalmadat,
Sokat hagyhatnám el, hogy tanuljon,
És nincs senki, akit otthagytak, hogy harcoljon,
Magasban akarlak tartani és el akarom űzni, messze a fájdalmadat,
 
Amy & Seether:
Mert összetörök, mikor megnyílok,
És nem érzem úgy, hogy elég erős vagyok,
Mert összetörök, mikor magányos vagyok,
És nem érzem jól magam, mert messze mentél
 
Mert összetörök, mikor megnyílok,
És nem érzem úgy, hogy elég erős vagyok,
Mert összetörök, mikor magányos vagyok,
És nem érzem jól magam, mert messze mentél,
 
Mert összetörök, mikor magányos vagyok,
És nem érzem jól magam, mert messze mentél,
 
Seether:
Te távol mentél, és itt már nem érzel többé

A bejegyzés trackback címe:

https://evanescence-fan.blog.hu/api/trackback/id/tr691190774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása