Evanescence – Bring me to life – Hozz vissza, hogy éljek!
 
Hogyan nézel úgy a szemeimbe, mintha azok nyitott ajtók volnának?
Vigyél a belsőm magjába, hol lélek nélkül annyira zsibbadttá váltam; a szellememhez, ami a hidegben alszik arra várva, hogy megtaláld és hazavezesd.
 
 Refrén: (Ébressz fel!)
Ébressz fel legbelül!
(Nem tudok felébredni!)
Ébressz fel legbelül!
(Ments meg!)
Mond ki a nevem és védj meg a sötétségtől!
(Ébressz fel!)
Parancsold meg a véremnek, hogy keringjen!
(Nem tudok felébredni!)
Mielőtt szétesik!
(Ments meg!)
Ments meg engem, mielőtt semmivé válok!
Most, hogy már tudom, mi vagyok nélküled, csak ne hagyj el!
Lélegeztess és hozz vissza a valóságba.
Hozz vissza, hogy éljek!
 
Refr.
 
Hozz vissza, hogy éljek! Az életem egy hazugság.
A belsőm fagyott az érintésed, szerelmed nélkül, édes.
Te vagy nekem az egyetlen, aki él a halottak között.
 
Még mindig nem hiszem el, a sötétségben maradtam,
de látom, hogy itt vagy előttem.
Úgy tűnik 1000 évig aludtam, mert mikor felkeltem,
lélek, hang, gondolatok nélkül kellett kinyitnom a szememet,
 de egy hang nem engedi meg nekem, hogy meghalljak.
Itt többnek kell lennie. Hozz vissza, hogy éljek.
 
Refr.

A bejegyzés trackback címe:

https://evanescence-fan.blog.hu/api/trackback/id/tr51119890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milla000 2011.02.01. 19:43:30

imádooooooooooom.ez a fordítás 1000szer jobb mint máshol!!!!:D
süti beállítások módosítása